4F030914 AFERRAMENTS
De manera molt fàcil manifestem que nosaltres fem el que volem, perquè som lliures. Cal estar-ne molt segur, d’aquesta afirmació. Solament és lliure aquell que no està aferrat a res ni a ningú. Això certament és molt difícil. Et proposo que ho tornis a revisar.
A5F040914 AMOR
Si sents per tu i pel teu entorn menyspreu en el teu interior, la teva vida es torna grisa, fosca i trista. És el moment d’aprendre i fer canvis interns per descobrir que l’amor pot canviar-ho tot a la teva vida. T’animo a provar-ho.
A6F050914 SEXUALITAT
La sexualitat és una de les energies que mou el món, barreja l’amor i el plaer. No hi renunciïs caient amb les rutines, els estereotips i la manipulació que en fan els mitjans audiovisuals per confondre’t i vendre’t el producte que els interessa!